Pro zlepšení služeb používáme cookies. Přečtěte si více o tom, jak cookies používáme a jak je můžete případně odmítnout.
Tramvajové zabezpečovací zařízení
Základem systému je robustní a vysoce odolná reléová logika.
Pro signalizaci beznapěťového stavu nesmí ani jeden detektor napětí signalizovatpřítomnost napětí a odpojovač musí být v poloze odpojeno, a vedení zkratováno.
Detekce napětí v každé troleji je řešena pomocí 2 nezávislých detektorů, které se vzájemně kontrolují.Optická a zvuková signalizace poruchy.
Kontrola trakčního odpojovače v poloze odpojeno - zkratováno.
Aktivace zelených návěstidel kontrolované oblasti jen při splnění všech bezpečnostních podmínek.Signalizační výstupy pro dálkový dohled a omezení přístupu na pracovní lávky.
Typ trakčních odpojovačů je možné zvolit dle požadavků zákazníka.Možnost elektrického uzamčení odpojovače proti neoprávněné manipulaci.
Systém je určen zejména pro tramvajové a trolejbusové vozovny
Bezpečná signalizace beznapěťového stavu kontrolovaného trolejové vedení
Zajištění bezpečných pracovních podmínek na montážních lávkách
Kontrola přítomnosti napětí v troleji a polohy trakčního odpojovače
Binární rozhraní pro připojení systému elektronické kontroly vstupu na montážní lávky
Zdvojená detekce napětí a interní kontrola funkce se signalizací poruchy
Minimalizace elektronických a polovodičových prvků pro dosažení maximální odolnosti a spolehlivosti
LED návěstidla se signály podle požadavků zákazníka
Základní technické parametry | |
---|---|
Interní napájecí napětí | 230 V AC / 12 V DC SELV |
Příkon | 20 W |
Krytí | podle typu skříně |
Rozměry skříně | cca 250x320x100 mm |
Teplota prostředí | -20 .. +70°C |
Izolační pevnost | 4 kV AC / 8 kV impulsně |
Maximální napětí | 1050 V DC |