Hotline (pouze pro zákazníky): +420 724 804 728
Železniční zabezpečovací zařízení

Železniční zabezpečovací zařízení

MODEST GEMINI

MODEST GEMINI je plně elektronické staniční zabezpečovací zařízení nejvyšší kvality. Splňuje nejvyšší standardy bezpečnosti na úrovni SIL4. Je založeno na jednotné HW a SW platformě NEXUS. Mimořádná pohotovost systému vychází právě z její flexibilní modulární výstavby a snadné diagnostikovatelnosti. Systém vychází ze zkušeností, které jsme získali během více než 25 let vývoje počítačově řízených zabezpečovacích zařízení.

Architektura GEMINI umožňuje vytvořit cenově optimální řešení aktuálních požadavků zákazníka a přitom umožňuje mimořádně jednoduché provedení modifikací dle změněných potřeb.

Vysokých parametrů pohotovosti je dosaženo jak špičkovou spolehlivostí použitého HW řešení, tak i využitím redundantního konceptu 2oo3. Běžně používaný fail-safe princip založený na paralelním běhu a vzájemné kontrole dvou replik řídících aplikací (2oo2) je rozšířen o třetí repliku (2oo3), která umožňuje funkci horké zálohy.

Interface mezi automaty a venkovními prvky zabezpečovacího zařízení tvoří elektronické převodníky.

GEMINI je ekonomické řešení pro zabezpečení velkých a středních stanic. Pro malé stanice je vhodnější systém MODEST TAU.

Systém je určen klientům, kteří hledají kvalitu bez kompromisů.

  • Nejvyšší úroveň bezpečnosti SIL4 dle evropských norem CENELEC

  • Škálovatelnost umožňuje řídit stanice neomezeného rozsahu

  • Přehledné velkoplošné zobrazení

  • Automatizační podpora obsluhy snižuje nároky na obsluhu

  • Špičková diagnostika

  • Modulární výstavba

  • Vysoká spolehlivost a vynikající dostupnost daná redundancí 2oo3 (hot back-up)

  • Nízké náklady na výstavbu i údržbu

MODEST GEMINI
Základní technické parametry
Počet ovládaných výhybek neomezen
Víceoperátorské pracoviště umožněno
Dálkové ovládání umožněno
Dálková / centralizovaná údržba umožněna
Lokální diagnostika umožněna
Napojení na IS (intranet) umožněno
Plně elektronické řešení ano
Bezpečné zobrazení a ovládání ano
Horká záloha a možnost radiového ovládání ano
Nejvzdálenější řízený bod cca 80 km