Pro zlepšení služeb používáme cookies. Přečtěte si více o tom, jak cookies používáme a jak je můžete případně odmítnout.
Tramvajové zabezpečovací zařízení
Detekce jízdy vozidel pomocí třech funkčně nezávislých prvků.
Návěstidla volno/stůj s možností signalizace odpočtu času do změny znaku.
Plně automatický systém s možností místního ručního řízení.
Kamerový dohled pro místní obsluhu i pro vzdálený dohled z dispečinku.
Konstrukce umožňující operativní montáž na sloupy trakčního vedení.
Nezávislé napájení z trakčního vedení se záložní akumulátorem.
Možnost nastavení různých parametrů pro optimalizaci jízdy úsekem, například počty vpuštěných vozidel, kompenzace čekání na přilehlých zastávkách, preference z blízké křižovatky apod.
Simulátor pro prvotní ověření parametrizace systému, příp. pro zaškolení obsluhy.
Určeno pro dočasné tramvajové jednokolejné úseky zřizované během rekonstrukce dvoukolejných tratí.
Minimalizuje omezení v dopravě během rekonstrukcí tratí.
Zachování běžného jízdního řádu tramvají. Šetří náklady za náhradní autobusovou dopravu.
Propustnost až 70 tramvají za hodinu v 500 m úseku se snížením rychlostí jízdy na 30 km/h.
Možnost zohlednit přilehlé zastávky a křižovatky.
Detekce protisměrné jízdy. Varování pomocí zábleskových světel.
Podrobný vícenásobný záznam historie událostí pro rychlou analýzu.
Kompletní dálkový dohled pro dispečink a servis.
Pracoviště pro mimořádnou místní obsluhu jízd jednokolejným úsekem.
Základní technické parametry | |
---|---|
Napájecí napětí | 9-33 V DC |
Příkon | 6 W při 24 V |
Krytí | IP20 |
Rozměry modulu | 213 x 50 x 110 mm |
Teplota prostředí | -20 .. +70°C |
Izolace rozhraní | 4 kV AC |
Montáž | DIN lišta 35 mm |